Известие

Collapse
No announcement yet.

запушване на ЕГР-2.4-140к.с.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от Dodo 155 Покажи съобщение
    Ремапът може да го зацапа, но надали да го повреди.
    Системата е направена с цел екология така, че би трябвало колата да върви една идея по-добре, ако е запушен, защото няма да вкарва изгорели газове отново в колектора, а ще постъпва само чист въздух.
    В повечето случей ремапа почти елиминира действието на ЕГР-а
    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
    sigpic
    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

    Comment


    • #47
      баси завъртях една видия в маркучето дет влиза в егра. мислех че там не е нужно са запушва след като е запушено горе до колектора. настъпи промяна. не е огромна но е усетих веднага. колата утихна и сега в ниските се поуправи малко. не е нужно да държа толко съединитела при потегляне. не е въобразяване. дъли?!
      1.9JTD 105+

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от gjulizar83 Покажи съобщение
        баси завъртях една видия в маркучето дет влиза в егра. мислех че там не е нужно са запушва след като е запушено горе до колектора. настъпи промяна. не е огромна но е усетих веднага. колата утихна и сега в ниските се поуправи малко. не е нужно да държа толко съединитела при потегляне. не е въобразяване. дъли?!
        Така го запушват при чипосване.....
        Или се изключва от ЕКУ-то.
        Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
        Avensis 2011 -2.0 D-4D

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от krasy k Покажи съобщение
          Така го запушват при чипосване.....
          Или се изключва от ЕКУ-то.
          Безплатен чииииииииип...........
          sigpic
          Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
          156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
          147 JTDm 140-Малката манекенка
          GT- JTDm 150

          Comment


          • #50
            нещо немога да схвана,какво общо има тръбата отиваща към ЕГР-а и термостата,или съм нещо в грешка.опитах се да щракна няква снимка.
            Attached Files
            156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
            147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
            159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

            Comment


            • #51
              Това не знам с какъв замисъл е, но прилича от вътре на катализаторче (пчелна пита) с водна риза и антифриза минава през него. Охлажда газовете. Демек замисъла.

              EDIT: Сменял ли си термостат? Ако не си да знаеш, че е голяма игра с публиката. Тоя охладител е хванат много криво с една планка и отнема бая време докато се откачи.
              Last edited by oem; d.m.y г., 23:55.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #52
                На 140 и 150 има топлообменник на егра над термостата. Целите ги пише в учебниците
                Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                  На 140 и 150 има топлообменник на егра над термостата. Целите ги пише в учебниците
                  По-скоро е под термостата,ама карай,ианче е голям х...й тоя топлообменник
                  Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                  Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                  Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                  Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    Това не знам с какъв замисъл е, но прилича от вътре на катализаторче (пчелна пита) с водна риза и антифриза минава през него. Охлажда газовете. Демек замисъла.

                    EDIT: Сменял ли си термостат? Ако не си да знаеш, че е голяма игра с публиката. Тоя охладител е хванат много криво с една планка и отнема бая време докато се откачи.
                    ясно вече за какво става думасменял съм термостата,но за мое щестие,въпросната планка на топлооб.се изкриви малко,и след тва аз си я доизкривих и болта не минава вече през нея,така че ще ми е по-лесно при демонтажа.тия дни ще направя операцията.мерси за инфото колега
                    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                      Безплатен чииииииииип...........
                      Въобще не е безплатен,дори бих казал че си е скъпичък.Поне за мен.....
                      Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
                      Avensis 2011 -2.0 D-4D

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от Lqnkata Покажи съобщение
                        Kолега, аз съм като с твоя мотор (140к.с.) Прилагам ти снимки как аз извърших тази процедура. Надявам се да ти е от полза.
                        не трябва ли,да се запуши,там дето съм отбелязъл със стрелка(преди клапана)......
                        Attached Files
                        156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                        147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                        159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                          не трябва ли,да се запуши,там дето съм отбелязъл със стрелка(преди клапана)......
                          Така ще го предпазиш от замърсяване все пак,иначе е се тая.
                          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                          Comment


                          • #58
                            ахаа,благодарско за бързото включванеда бе то така или иначе няма да работи тоя клапан,и аз затова се зачудих и реших да питам
                            156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                            147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                            159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                            Comment


                            • #59
                              Няма значение къде ще се запуши, една тръба когато я затапиш в нея не влиза нищо. Аз не виждам логика да се изолира топлообменика, освен ако това не е слабо място и да протича след време, понеже така или иначе вече не работи и затова колегата препоръчва да се премахне.
                              Аз бих предложил да изключвате и буксата към самият клапан, по този начин ЕКУ-то ще знае, че няма ЕГР и въобще няма да се напряга с него.

                              Comment


                              • #60
                                гледам,че хората запушвали егр-а,не казват нищо за буксата.........
                                156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                                147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                                159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                                Comment

                                Working...
                                X